Kävimme Ruissalossa toteamassa, että meri on aivan auki. Lunta oli vielä muualla ja Essi nautti täysin siemauksin kepin heittelystä ja siitä, että sai juosta vapaana. Niinpä sitten oltiinkin raukeaa typyä kotona.

               

Heitä jo...heitäääääää

       

Mitäs heitit, en anna takas !!!!

   

Älä ota sitä...Murkele!!!!!

 

 Mua väskättää!!!

Ihana Essini, suloinen suukottaja, rakastava ja eloisa. että voikin koiraa rakastaa niin valtaisasti kuin rakastan Essiä.

Ja silti....silti, sydämessä on se syvä haava jota mikään ei paranna. Ei aika ei muistot, ei mikään. Ikuisesti olet Armi minun tyttöni, minun prinsessani.Vaikka ovat muuttaneet nimesi, vaikka olen poissa elämästäsi, olet minun. Jouduin antamaan sinut pois, se on elämäni suurimpia haavoja, pahimpia asioita. Ehkä opin sen asian kanssa elämään. Elän siis täyttä osiota "kauniit, rumat ja tyhmät"- sarjasta. Selvyydeksi pitänee sanoa, että sen kauniit-osan esittävät nuo rapsonit. Tyhmää esitän minä, elämäni kun on ollut jo niin täynnä näitä shit-osioita. Vaan minkäs teet, elämä on . Ja kaikilla erilainen. sanovat, että mikä ei tapa se vahvistaa. En vaan tiedä miten, sillä yhtä kovilta iskut aina tuntuvat.

Palaillaan.